Yellow Star

Σελίδες

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ, ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΦΙΛΙΚΟΣ, ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2013-14)

Τα Εκταστέρια του ΣΤ1 2013-14 πήραν μέρος στην   υλοποίηση του καινοτόμου περιβαλλοντικού προγράμματος: 

"Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ, ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΦΙΛΙΚΟΣ"

Πραγματικά σε αυτό το πρόγραμμα είχαμε την εμπλοκή όλων . Πήραν μέρος οι μαθητές, οι δάσκαλοι,γονείς, η Διεύθυνση του Σχολείου,η υπεύθυνη Περιβαλλοντικών προγραμμάτων κα Ελένη Νιάρχου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων,  μαθητές και δάσκαλοι  από το 7ο ΔΣ Θήβας, ο Δήμος Πετρούπολης με τις αρμόδιες υπηρεσίες του, το ΚΠΕ Καλάμάτας και ο κος Ν. Πονηράκης ιδιοκτήτης φυτωρίου.

ΔΡΑΣΕΙΣ:

1. Συνεργείο του Δήμου περιποιήθηκε το χώρο της  αυλής και  μας πρόσφερε αρκετά καλλωπιστικά φυτά.

2.Πρόσκληση των μαθητών της ΣΤ΄τάξης του 7ου Δ.Σχ.  Θήβας και των δασκάλων τους και παρουσίαση από αυτούς παραδοσιακών επιδαπέδιων παιχνιδιών της αυλής στους χώρους του σχολείου μας (αμφιθέατρο - αυλή). 
Έτσι τώρα είμαστε πιο πολύ έτοιμοι για να διαμορφώσουμε καλύτερα και τη δική μας αυλή!







3. Δάσκαλοι και γονείς των μαθητών μας έσκαψαν και προετοίμασαν τους χώρους της αυλής μας, ώστε να  φυτέψουμε τα φυτά μας.






4. Δάσκαλοι του σχολείου μας σχεδίασαν στην αυλή παραδοσιακά επιδαπέδια παιχνίδια, ώστε οι μαθητές να τα γνωρίσουν και να απασχολούνται δημιουργικά και τα διαλείμματα.


5. Εκμάθηση παραδοσιακών παιχνιδιών της αυλής από τις γυμνάστριες του σχολείου μας κα Πέπη Κωτσάκη και κα Ντίνα Αρβανίτη. 

6. Αγορά βοτάνων και καλλωπιστικών φυτών από το φυτώριο του κου Ν. Πονηράκη
Να ευχαριστήσουμε τον κο Νίκο για τις πολύ καλές τιμές, αλλά και για τη δωρεά κάποιων φυτών στο σχολείο μας.


 7. Εβδομαδιαία καταγραφή των σκουπιδιών στην αυλή του σχολείου. (Έρευνα)


8. Συνεργείο του Δήμου έβαψε μέρος της αυλής με όμορφα χρώματα.

 Η αυλή μας πριν

 Μετά

9. Απογευματινή επίσκεψη με μαθητές μας στο χώρο του 7ου Δ.Σχ. Πετρούπολης,  κατόπιν προσκλήσεως του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Πετρούπολης, και παρουσίαση εκεί παραδοσιακών παιχνιδιών από μαθητές μας και τις 2 γυμνάστριές μας την κα Κωτσάκη και την κα Αρβανίτη.


10. Φύτεμα των φυτών , ανάρτηση ταμπελών με τα ονόματά τους από τους μαθητές της Δ΄και Στ΄τάξης του σχολείου μας, καθώς και καθαρισμός της αυλής μας.




11. Ανάρτηση στο χώρο του σχολείου πληροφοριών για όλα τα βότανα και τα καλλωπιστικά φυτά που φυτέψαμε, ώστε να γνωρίσουν όλοι χρήσιμες πληροφορίες γι΄αυτά.


 12. Πραγματοποιήσαμε μονοήμερη επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  Καλαμάτας.




13. Στο τέλος της χρονιάς στο θεατρικό που ανεβάσαμε στις 15-6-2014 στο Θέατρο Πέτρας  με τίτλο : "Αχ!και να μπορούσα..."παρουσιάσαμε διάφορα θέματα που είχαμε ασχοληθεί τα τελευταία 2 χρόνια... Ένα λοιπόν θέμα από αυτά ήταν και η σωστή διαχείριση των απορριμμάτων.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ...



Του Κωστή Παλαμά
Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
Κι ότι σ' απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ' αρνηθείς!
Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτισ' το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!
Κι αν λίγη δύναμη μεσ' το κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς.
Είν' η ψυχή σου ατσαλωμένη.
Θεμέλια βάλε τώρα πιο βαθειά,
Ο πόλεμος να μη μπορεί να τα γκρεμίσει.
Σκάψε βαθειά.
Τι κι' αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;
Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν 'Ατλαντας στην πλάτη,
Υπομονή!
Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!

ΒΡΕΣ ΧΡΟΝΟ


του Γ. Ρίτσου


Βρες χρόνο για δουλειά
αυτό είναι το τίμημα της επιτυχίας.


Βρες χρόνο για σκέψη
αυτό είναι η πηγή της δύναμης.


Βρες χρόνο για παιχνίδι
αυτό είναι το μυστικό της αιώνιας νιότης.

Βρες χρόνο για διάβασμα
αυτό είναι το θεμέλιο της γνώσης.



Βρες χρόνο να είσαι φιλικός
αυτό είναι ο δρόμος προς την ευτυχία.


Βρες χρόνο για όνειρα
αυτά θα τραβήξουν το όχημά σου ώς τ’ αστέρια.


Βρες χρόνο ν’ αγαπάς και ν’ αγαπιέσαι
αυτό είναι το προνόμιο των θεών.


Βρες χρόνο να κοιτάς ολόγυρά σου
είναι πολύ σύντομη η μέρα για να ’σαι εγωιστής.


Βρες χρόνο να γελάς
αυτό είναι η μουσική της ψυχής.


Βρες χρόνο να είσαι παιδί
για να νιώθεις αυθεντικά ανθρώπινος.