http://dyslexiaathome.blogspot.com
Ένας βασικός παράγοντας παραγωγικότητας και αποδοτικότητας της μελέτης του παιδιού με Δυσλεξία-μαθησιακές δυσκολίες είναι το σωστά οργανωμένο δωμάτιο.
Σωστή οργάνωση δεν σημαίνει πολλά πράγματα αλλά αυτά που θα βοηθήσουν το παιδί με δυσκολίες να οργανωθεί, να αυτονομηθεί και να ολοκληρώνει τις εργασίες του. Ο τρόπος για να το πετύχουμε δεν είναι άλλος από το να σκεφτούμε ποιες είναι οι δυσκολίες του και ανάλογα να ενισχύσουμε.
Παρακάτω τονίζονται άλλα 6 εργαλεία που βοηθούν στη σωστή οργάνωση και λειτουργικότητα της μελέτης:
• Μια ανατομική καρέκλα
Οι καρέκλες γραφείου και όχι οι καρέκλες που χρησιμοποιούμε στο σπίτι επιτρέπουν τη σωστή εργονομική θέση του χεριού, τη σωστή απόσταση των ματιών από το βιβλίο και την αυτονομία του παιδιού να ορίσει τη βολική θέση για αυτό.
• Ένα πίνακα από φελλό κρεμασμένο στο ύψος του παιδιού
Εκεί μπορεί να καρφιτσώσει το πρόγραμμα του, τις υποχρεώσεις του. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους γονείς ή τους θεραπευτές του για να αναρτούν σημειώματα.
• Χαρτάκια post it
Σε κάποιο συρτάρι καλό είναι να υπάρχουν ώστε να γίνει πιο εύκολο να χρησιμοποιεί το πίνακα από φελλό. Έτσι θα εξοικειωθεί να υπενθυμίζει στον εαυτό του αυτά που "πρέπει να γίνουν".
• Μια υδρόγειο σφαίρα
Στα παιδιά με χωροταξικές δυσκολίες είναι πολύ βοηθητικό να μπορούν να βλέπουν σε τρεις διαστάσεις αυτό που απεικονίζεται στο χαρτί στο μάθημα της ιστορίας και τη γεωγραφίας.
• Ένα απλό εργαλείο ηχογράφησης της φωνής του
Βοηθά εξαιρετικά τα παιδιά με προβλήματα ανάγνωσης να αναγνωρίζουν και να αυτοδιορθώνουν τα λάθη τους.
• Μαρκαδόρους high lighters
Το παιδί πρέπει οπωσδήποτε να διδαχθεί να ξεχωρίζει τις κύριες από τις δευτερεύουσες πληροφορίες που χρειάζεται να απομνημονεύει. Οι μαρκαδόροι θα βοηθήσουν στο να τονίζει τα κύρια σημεία ενός κειμένου.
ΠΗΓΗ: http://www.familylife.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.